OM OSS

Varför FixEvent

Vårt mål är att göra det så enkelt som möjligt för kunden att boka er order, få den levererad eller hämta den på plats i vårt lager. Med endast några klick så är festen redo. Efter en trevlig fest kan det vara skönt att slappna av och inte behöva tänka på disken och tvätten som väntar. På FixEvent tar vi hand om allt det där åt dig, så att du kan fortsätta njuta av festen utan bekymmer.

FixEvent Historia

Vår verksamhet grundades i januari 2023 och sedan dess har vi arbetat hårt för att bygga upp ett imponerande lager med allt man kan tänkas behöva för sitt event. Vårt lager och kontor är beläget i den vackra byn Öja, i Ystad.

Vi är stolta över att kunna erbjuda allt från möbler och dekorationer till ljud- och ljusutrustning för att skapa det perfekta evenemanget. Vårt engagerade team är dedikerade till att ge våra kunder den bästa servicen och hjälpa dem att förverkliga sina visioner.

Oavsett om det handlar om ett bröllop, företagsevent eller festival, så är vi redo att bistå med vår expertis och högkvalitativa produkter. Kontakta oss idag för att ta reda på hur vi kan hjälpa dig att göra ditt event minnesvärt och lyckat.

FixEvent´s Målsättning

Vi strävar efter att kunna erbjuda allt det som man kan tänkas behöva på ett event. Detta gör vi genom att ha ett brett utbud och konkurrenskraftiga priser. Vi tror på att det är mer hållbart för miljön att hyra istället för att köpa, då det minskar risken för att produkter står och skräpar på ett lager. Tillsammans kan vi göra skillnad genom att ta ansvar för våra handlingar och välja smartare alternativ för att minimera vår påverkan på miljön.

Vanliga FRÅGOR

Kan man få det levererat?

Ja, självklart kan man få det levererat. Det kan vara smidigt och bekvämt att få saker levererade direkt till dörren, speciellt om man inte har möjlighet att hämta det själv. Genom att välja leverans får man även ofta en bekvämare upplevelse och sparar tid och energi.

Kan man få hjälp med att duka?

Vår dukningstjänst gör allt jobbet åt er så att ni kan slappna av och bara ha roligt, fokusera på att umgås med era gäster och njuta av stunden utan att behöva tänka på allt det praktiska.

Måste man diska?

Nej man behöver inte diska efter användning. Skrapa av eller skölj eventuellt porslinet och lämna resten till oss. Vi tar hand om det.

 

Betalar man per dag?

Nej, priset som anges gäller för ett evenemang. Om man behöver hyra för flera evenemang behöver man kontakta oss för mer information.

Hur länge får man hyra?

Du får hyra våra produkter i 4 dagar åt gången. Om du behöver hämta produkterna tidigare eller lämna tillbaka dem senare, vänligen kontakta oss för mer information.

Vad kostar frakten?

För leverans inom Ystad är fraktkostnaden 850 kronor. Om leverans behövs utanför Ystad,är fraktkostnaden en startavgift på 1850 kronor samt 80 kronor per mil som körs. 

UPP

Leveransalternativ

  • Hämta på plats i vårt lager. Öja i Ystad. (man väljer till detta i varukorgen/ kassan.)
  • Får det levererat  på angiven adress, För leverans inom Ystad är fraktkostnaden 850 kronor. Om leverans sker utanför Ystad, är fraktkostnaden en startavgift på 1850 kronor samt 80 kronor per mil som körs. (man väljer till frakt i varukorgen/kassan)

Email

Telefon

Adress